Din virksomhed er smartere, hvis du bruger de online redskaber, du har til rådighed.
Se 3 gode tjenester her!
Fakturaservice
Fakturaservice.dk er en online fakturaportal hvor du kan sende og modtage din fakturaer. Fakturaservice kan hjælpe med at spare meget tid i din virksomhed da det er meget nemt og hurtigt at lave og sende en faktura.
Det er gratis at oprette en profil på fakturaservice.dk og du betaler efterfølgende et fast beløb pr. faktura. Der er altså intet oprettelsesgebyr, abonnementsgebyrer eller andre skjulte afgifter.
For at komme i gang med at sende fakturaer kræver det 3 hurtige trin: Opret en gratis profil, indtast en faktura, tryk på send og din første faktura er afsted.
Du kan sende fakturaer på forskellige måder: Via e-mail som pdf-fil. Du kan modtage og afsende EAN-fakturaer direkte fra din internetbrowser. Du kan også scanne din faktura ind og den vil inden for 3 dage være omdannet til og sendt elektronisk til din modtager. Som det sidste tilbyder fakturaservice også at sende dem som post så du slipper for at bruge ekstra tid på at finde frimærker og printe din faktura ud.
Fakturaservice er meget brugervenligt og kan bruges uanset hvor du er da det er tilgængeligt både på computer, tablets og smartphones.
Mindmapping
Mindmaps kan bruges til meget forskelligt og kan være meget nyttige i din virksomhed. Ved mindmapping laves der et mønster der minder lidt om brainstorming. Mønsteret kan bestå af både billeder, tekst, tegninger, farver eller andet du synes der passer ind i dit mindmap.
Mindmaps kan bruges både til studie, på arbejde og endda i dit privatliv. I en virksomhed kan mindmaps bruges til at skabe bedre overblik over f. eks. problemer eller hvis der skal holdes et oplæg. Mindmaps kan også bruges til at tage helt almindelige noter til f. eks. et kursus.
Mindmaps kræver ikke meget træning at bruge, du vil måske opleve det lidt svært i starten men du kan glæde dig til at du efter kort tid for alvor vil få gavn af dem og begynde at se hvor meget de kan bruges til.
Mindmaps findes som et online program der gør det hele meget nemmere! På mindmapping.dk kan du lave dine mindmaps som sikrer at du altid kan finde dem frem uanset hvor du er, og når du laver dem online slipper du for at begynde at finde tusser og papir frem og du er sikker på dine mindmaps ikke forsvinder i mellem alle andre papirer.
Dinero
Dinero et online program til organisering af regnskaber. Dinero gør det nemmere at holde styr på dit regnskab da det er nemt og enkelt at bruge og foregår online.
Dinero kan hurtigt skabe mere tid i din virksomhed fordi det gør det nemmere at holde overblik over fakturaer, køb, moms og andet.
Du kan via dinero holde øje med dit regnskab fra både computer, tablet eller din smartphone. Dinero findes nemlig også som app.
Du kan også via appen tage et billede af din kvittering og gemme den så du slipper for at gemme på en lille papirlap. Det gør også at du har alle dine kvitteringer samme sted og når du har muglighed for det nemt og hurtigt kan skrive det ind i dit regnskab.
Noget andet godt ved Dinero er funktionen Dinero crowd der er automatisk kontohjælp. Det gør det meget effektivt at skrive dine bilag ind fordi at dinero selv vælger hvilken kategori det hører under. Dinero vil også vide om du kan trække momsen fra.
Er du f. eks. i gang med at indtaste en parkeringsbøde vil Dinero selv foreslå om du enten har kørt på gule eller hvide plader og Dinero vil vide at du kan fjerne momsen hvis du har kørt på hvide plader og vil endda regne ud hvor meget du kan trække fra.